Hodnocení tématu:
  • 0 Hlas(ů) - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kuše Barnett
#1
Zdravím všechny, jsem zde nováček a poprosil bych o pár rad zkušenější.
Už je to hodně dlouho co jsem měl svou první kuši a teď po letech jsem se k tomuto koníčku zase vrátil. Malinko rozšiřuji svůj arsenál, spíše ze srandy dávám dohromady starší dnes už asi vrak a pořídil jsem si starého Barnetta. Jedná se o reflexní kuši na lučišti je nápis veloci speed class. Myslím, že bude stejná jako Barnett Panzer. Chtěl bych se zeptat, jaký by asi měla mít výkon. Nějak nemohu dohledat zda 150 nebo 170lb a jakou by tedy měl mít šíp rychlost. U nového BCR udávají 150Lb rychlost 75m/s. Chtěl bych jí osadit kušohledem, nechci příliš investovat a zamlouvá se mi nejen cenově Death zone xcalibur, ale ten lze nastavit nejméně na 250Fp, tak abych nebyl hluboko pod a pokud ano jestli to neudělá velkej brajgl při nastřelování. Pokud myslíte, že je to kravina cpát tam tuto optiku, tak mi poraďte prosím něco jiného. Budu rád za každou dobrou radu.
Odpovědět
#2
Mám doma plonkovou optiku z TenPointa - novou - https://www.tenpointcrossbows.com/shop/3...e-P34.aspx
Odpovědět
#3
(06-20-2018, 12:17 PM)Jeník Napsal(a): Mám doma plonkovou optiku z TenPointa - novou - https://www.tenpointcrossbows.com/shop/3...e-P34.aspx

Pěkná, co by stála? jen jestli to není škoda na takovou hračku.
Odpovědět
#4
Alfonz : Zdravím tě. Myslím že by mělo jít o 150lb a 225fps, prohlidni lučiště pod šroubem. U čínských kopii to tam bývá napsané. Hodne bude záležet, jaké šípy z to budeš chtít střílet. Rozhodně bych tu sílu nepodceňoval. Jak už tu, nebo na jiném fóru bylo psáno, cokoli nad 200fps, postačí na cokoliv :-D

S optikou ti neporadím. Používám china vícebodové optiky. Myslím si, že i když nedosahneš rychlosti nad 250fps, osnova bude do 40m ok.
Odpovědět
#5